in

Deze hulp zocht Monique in maand van breuk met André Hazes

Na het ellendige jaar dat Monique Westenberg achter de rug heeft met haar relatieproblemen met André Hazes, is het geen wonder dat ze naarstig op zoek is naar een manier om geestelijk en lichamelijk fit te blijven. Maar daar grijpt ze voor naar een duur dieet, dat haar volgers niet echt kunnen waarderen.

Monique noemt zichzelf een ’oliebol etende’ en vond dat reden om professionele hulp in te schakelen.

Dat deed ze vorig jaar november, precies de maand die begon met de pijnlijke breuk tussen haar en André en diens affaire met Bridget Maasland.

„Ik wilde heel graag een paar kilo afvallen, maar wat ik nog belangrijker vond: ik wilde wat lekkerder in mijn vel zitten. Zowel lichamelijk als geestelijk.”

Zijn fiets is gevonden, maar waar is de vermiste Bert Burger uit Arnhem?

Haar oplossing? Een dieetmethode. „Een paar dagen later had ik een intake en vanaf het eerste moment voel ik me goed bij deze methode.

Ik ga regelmatig naar mijn coach en dat geeft een stok achter de deur. (…) De gewenste kilo’s gingen er snel af, maar het is een lifestyle geworden.

Het lukt me nu om op mijn gewenste gewicht te blijven én… ik voel me energiek en fit. Vooral in deze onrustige tijd waarin iedereen gezond probeert te blijven merk ik hoe fijn dit voelt.”

Veel volgers weten precies hoe dat voelt, die extra kilo’s tijdens de coronacrisis en reageren dan ook enthousiast.

Ook delen ze volop ervaringen van hun ’afvalavonturen’. Maar niet iedereen is gediend van de post met weliswaar een persoonlijk tintje, maar ook overduidelijke promotie.

Man heeft jaar lang heftige diarree na pijnlijke scheiding – dus plaatst hij een verborgen camera in de keuken

Op het eind doet Monique immers nog een hele concrete aanbieding en laat haar naam zelfs lenen voor een actiecode ’Samen met Monique’.

Fans laten weten dat ze het jammer vinden dat Monique zoveel reclame maakt. Een van hen noemt het zelfs een ’sneaky manier’. „Maar goed, iedereen wil wat verdienen, toch.”

Volgens Monique maakt ze niet ’overal’ reclame voor. „Alleen de producten waar ik zelf achter sta en nog leuker, andere mensen, door mijn grote bereik, kennis mee kan laten maken zodat zij er ook blij van kunnen worden. Het is ook een groot gedeelte gunnen en dat voelt voor mij goed.”

Sylvie Meis verklapt waarom haar dates vaak maar paar maanden duurden

Woede in Iran om onthoofding 14-jarig meisje door vader